måndag 14 september 2009

Snuten....

Har alltid haft ett ganska bra förtroende för polis myndigheten men det sprack big time i helgen...
Åkte ner till shopen för att hämta lite grejer på lördag kväll. När jag åkte uppför Järnvägs gatan så såg jag vad jag trodde var en berusad tjej som vinglade omkring o viftade på bilar. Artig som man är så stannade jag till när hon vinkade mot mig. Vevade ner rutan. "du,det är bälteskontroll det här" utbrister hon.. Sure sa jag o skrattade..då kom en kille fram och flashade en polis bricka,tjejen visade oxå en bricka.. 15 hundra i böter för mig o 15 hundra för min kompis... Ok,vi gjorde ju en lag överträdelse men nog fan tycker jag att detta var lågt!! Civil klädda poliser som spelar och delar ut böter för bilbälte under denna helg! Måste väl för fan finnas bättre saker o göra! Marten består av mkt fylla o bråk,är det då inte bättre o sätta in folk på det istället???!!??

Får verkligen snuten spela??? Och får de jävlarna springa runt mitt i vägen utan reflexer??? Ska kolla upp detta. Tror nog att det finns procedurer som dessa Dirty Harry wannabees måste följa.. Torsby polisen suger!

1 kommentar:

  1. mera grisar på våra gator :P fy fan va surt ,,, om ja inte missminner mig så måste de vara synliga som poliser, inte helt hundra men de e fan oetiskt alltså,, // Thony

    SvaraRadera