fredag 1 januari 2010

Första dagen..

Bilden nedan har inget med detta inlägg att göra... La dit den bara för att jag personligen tycker det kan vara lite drygt o läsa blogginlägg utan bilder;) På bilden är Gonzo som nyfödd=) (det är uppfödarna som tagit denna fina bild)



En härlig första dag på nya året! Började med en lååång DW tur,Gonzo var så duktig så=) Fram emot eftermiddagen så blev det röjning och storstädning av shopen så jag känner mig riktigt duktig idag;) Kanske va tur att jag skippade alkoholen igår.


Inför det nya året så ska jag prova att hinna med mer o va lite driftigare än tidigare tänkte jag,undrar bara hur man ska få timmarna på dygnet att räcka till...hmmm.. Ska gå hund massagekurs,träna mer med Gonzo,fixa en bana med klubben,provtävla lite,fortsätta lydnad,spår.. Kanske utöka sömnaden mer,tex spårselar,halsband o leksaker samt jobba på i studion som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar