onsdag 13 januari 2010

Friskvård =)



Friskvård av tassar är inte det lättaste när man har en bulldog som slickar bort salvan innan man ens fått dit den... Men med 2 par sockeplast så funkar de! =) Urtjusigt!!



Nu ska här läsas massage/stretching o fys träning! Har äntligen fått mina böcker. Massage boken har jag nästan plöjt igenom redan. Mycket intressant läsning! Ett givet bok tips till alla med hund/ar som är aktiva.




Gjorde klart en smått "utstickande" WP sele imorse... Den är till en porro canario,förlåt,Dogo Canario tjej =) Flashig De Luxe!

2 kommentarer:

  1. God fortsättning! Du gör så himla snygga selar! Och han är ursnygg i sockiplast! du sätter väl på låten mina blå sockiplast nu åt han. " jag kan springa framåt. jag kan springa bakåt. jag kan skjuta hårt och vasst- i mina blå sockiplast!" LOL

    SvaraRadera
  2. Hihi, så söt i sockiplast=)
    Dessa två böckerna har jag åxå, riktigt bra är de men skulle även vilja gå kurs så man får lära sig "på riktigt"
    Ska bli kul som attan när jag får selen att testa Zelda och se vad hon tycker om detta.

    SvaraRadera