söndag 8 november 2009

Fylle gaddningar...INTE en bra ide...

Fylla och tatuering don`t Mix well....
Visst,jag har några mindre begåvade tatueringar sedan gammalt som är gjorda under alkopåverkan...inget jag är så stolt över o jag kan säga att ångesten är på topp när man kommer ur dimman. Fick bilden nedan av en kompis. Hans kamrat hade tagit denna tattoo på fyllan. Har aldrig träffat personen ifråga men han ska visst vara vääääldigt lång,typ 210cm. Följden blir då att även denna fylle gadd blir vääääääldigt stor!! Har haft små ångest över mina men det kan knappast komma i närheten av mot vad denne stackare har haft.. Poor poor man.. Detta borde va det ultimata beviset på att man ska ge fan i att tatuera sig på fyllan=)
OBS;jag vägrar tatuera någon som är påverkad och är helt oskyldig till ovanstående bild o detta vill jag understryka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar