söndag 1 november 2009

Halloween

I lördags var det Halloween. Vi var bjudna till Lili och Tato. De hade ordnat till det skitbra! Och det var en massa roligt och trevligt folk på plats. Tyvärr så fick jag lixom inte för mig att fånga det glada folket på kort=( Många spooky outfits! Ett stooort tack till värdparet. Svårt o se på bilden men Pernilla har blodröda linser,riiiktigt creepy!
Och som jag ser ut här kände jag mig dagen efter...Mitt dumma nöt drack allt för mkt och drack tom med sprit...tål inte skiten,blir helt dum i huvet av de..Ska BARA dricka öl framöver när det är party,and thats a promise!


3 kommentarer:

  1. tjusigt par! Vill inte möta er sådär mitt i natten
    //Karin

    SvaraRadera
  2. Vi var riktigt läskiga:)
    Puss

    SvaraRadera
  3. Riktigt Creepy där hehe men väldigt snyggt :)

    //Mattias

    SvaraRadera