torsdag 9 juli 2009

Energi!

Vet inte riktigt,men jag är nog en rastlös själ...Har senaste tiden haft ett oerhört stort sug efter att "skapa". Har målat tavlor på löpande band,sytt hundselar samt jobbat som f.n! Ändå så finns det där gnagande suget att göra nåt,göra mer.. Tyvärr så bromsas detta sug av att dygnet har för få timmar,alternativt att man kunde slippa behöva sova!
Detta fenomen är på intet sätt nytt,har hela mitt vuxna liv kört på. Jobbade mig till magsår vid 25års ålder... Lite av en "workoholic" kanske.
Men det var läääänge sen jag hadde så mycket energi. Klagar o bitchar om att jag behöver ledigt,semester,men fan vet,skulle nog krypa ur skinnet om jag inte hade fullt upp. Har ju världens bästa jobb(tatuerar) där jag får utlopp för min kreativitet och träffar så många olika typer av mäniskor. Lägger ner oerhört med tid på mitt levebröd men ändå suger det efter mer. Önskar så att tiden va längre,vill så gärna utöka mina sidointressen,foto,musik,målande och träna mer med Gonzo bebisen.
Men men,får ta en sak i taget,livet är långt och jag lär nog hinna med allt tids nog =)
Klagar inte över min överskotts energi,hellre det än att vara apatisk. Liiite frustrerad bara.

Nog om detta.

2 kommentarer:

  1. Hejsan, Ray, kul att läsa en ny blogg, och en som inte handlar om inredning vilket de flesta jag läser handlar om. Härliga bilder på dig Helena tagit!!
    Lycka till med bloggandet, det är en energigivare ska du veta!!!

    Kolla gärna in min foto/vardagsblogg på, www.lindaskoglundnilsson.blogspot.com

    /Linda, Torsby!

    SvaraRadera
  2. Hej Linda! Tack för att du hittat hit!
    Ska med glädje kolla in din blog.

    SvaraRadera