måndag 13 juli 2009

Vädret....


Ja..vad ska man säga...efter regn kommer sol.


Det har som bekant öst ner regn hela helgen. Lider med föreningen Lonesome Pine som arrangerade Torsby Countryfestival...Bad timing De-Luxe!! Festivalen drog igång på torsdagen o fortsatte till Lördag natt. Det gjorde även regnet tyvärr...

Jag trotsade regnet och gick iväg på lördagen. Kammade mig och svidade upp mig..frisyren dog ganska omgående =) och min tjocka biker skinnjacka från 50-talet gick o vrida ur när jag snubblade hem ganska öl förfriskad vid 3 tiden på natten..

Men men,det va ganska lyckat vädret till trots. Träffade en hel del sköna mäniskor och lyssnade på ganska ok musik. Blue valley boys tog hem 1sta platsen(som väntat).

Slog upp ögonen tidigt på söndag morron..dunk dunk i skallen lite så där light..masa mig upp och ut på balkongen för en morron kaffe me tillhörande cigg..solen strålade...inget fel med detta men men..Murphys lag månne?...


Idag är det måndag och solen strålar varmt. Fan vad härligt!! Det tyckte nog paret som tatuerat in var sin "tro,hopp&kärlek" nu på morronen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar