söndag 26 juli 2009

WP-Weight Pulling

























Snälla människor det finns!!







Var i torsdags bjuden till Arvika för och få lära mig grundern till Weight pull träning. Tyvärr har startmotorn på min gammla cheva gjort sitt(R.I.P) så jag kunde inte åka över denna gång heller(har fått tackat nej förut).

Men vänliga som Therese och Arne är så trotsade de vädrets makter(ÖSREGN) och kom hit till stora Torsby staden för att visa mig och Gonzo lite grunder. Efter lite kaffe i magen så bar det ut i blötan och tränades =).

Mkt mkt lärorikt! Vi var ute i ösregnet i över en timme och alla var totalt dränkta efter turen. Men jävlar vad kul det var!!! E hel hooked på detta och har banne mig tänkt mig och satsa helhjärtat på detta!

Lägger upp lite bilder,tyvärr inga från träningen(regnet hadde garanterat tagit död på kameran). Den svart/vita Amstaffen heter Matrix o hans husse heter Arne. Svarta Eng staffen heter Toby och hans matte heter Therese.

Hoppas på ett återseende med dessa mkt trevliga personer och hundar.

Tack ska ni ha!

Glömde nästan nämna att min eminete kamrat Bäckis (Malungsskräcken) var på besök och trots sin en smula reserverade känslor kring hundar oxå va me på träningen =) Dock inte iförd skorna på bilden...han fick låna ett par dr Martens..pumps i all ära men i gyttja funkar dom inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar