fredag 7 augusti 2009

Dagens länk



Orkade inte sova längre än till 7 idag. Vad fan ska man göra 7 på en lördag morron?? har ju tvättstugan kl 11 "äh fan,jag springer ut o börjar tvätta direkt,de e ju aldrig nån som har 7 passet i tvättstugan tänkte jag" Sammla ihop ett berg av tvätt o kånkade ut de. Men va fan!! I tvättstugan så surrade tvättmaskinerna redan för fullt...suck. Får vänta te 11 ändå. Jaja,får ta o pyssla lite me min nyinköpta Ford. Idag ska det på solfilm så det blir lite svalare åt Gonzo i skuffen. Får gå ut och göra pappmallar efter rutornas form så underlättas detta otroligt dryga jobb med att sätta dit filmen..tålamodsprövande så det skriker om de!!! Lyckligtvis så e min mor en riktig solfilmsfantom,superduktig på att sätta film! Ska fjäska lite =) Idag blir det premiär av Gonzos "nya" hundbur oxå. Hade en fin rejäl bur passandes volvo 2 o 745 serie men denna va lite för stor för Forden. Ängnade 2 timmar åt o bygga om den igår kväll så nu passar den perfekt! "Själv e bäste dräng" =)


Slut tjatat,får slita mig från datorn o gå ut o fixa mallar. Postar en länk till en av tidernas bästa låtar-Social Distortion`s "Angels Wings" Hoppas det smakar. Over and out http://www.youtube.com/watch?v=s1uMrd0XBIo

1 kommentar: