onsdag 26 augusti 2009

En dag på kontoret...

En dag på kontoret i bilder... En tuff ung tjej gjorde denna koi fisk på vaden idag utan att gnälla över smärta det minsta,mkt starkt tycker ja.
Ingen liten pjäs att köra på en sittning.

Skrattade gott när min kamrat Tony gjorde sina fingrar idag! Kaat e hans initialer men på endel språk blir 2 st A ett Å...det tar ju denna tattoo till en helt ny nivå=) OBS,Tony`s tanke va just denna. KOOLT!

Dagens näst sista kund(en tremänning till mig) körde dessa söta svalor på sina fötter.

Sista kunden körde 2 st skallar på ryggen men senil som jag är så glömde jag fota dom..

Så kan en dag på kontoret hos mig se ut. Blandade jobb. Som jag sagt tidigare,jag har världens bästa jobb! Omväxlande,stimulerande och så träffar man massor av roliga o intressanta människor.

På tal om senil....Råkade hyra en film jag redan sett....Blev lurad av den svenska titeln"hopplös & hatad av alla"...men men,filmen e kul och tål att ses igen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar