söndag 16 augusti 2009

Söndag....

Ja,då kom söndagen till slut...gillar inte söndagar..brukar va sega o själv brukar man va orkeslös. Men idag har de fan varit fullt upp! Började morronen med att hämta en något bakfull Henriksson..dax för att kuta i Valbergsbacken..2 vändor räckte gott o väl ansåg vi... Efter någon timme blev det en långpromenad med Gonzo pôjken. En lite tupplur efter det var välbehövligt och så fick det bli. Upp,plocka ihop lite rot i lyan och dammsög golven. Sen drog jag upp till skidstadion och åkte inlines me stavar..fick bryta efter 20 min pga fötterna,gör ju så in i helvete ont!!!! Men det släpper väl me tiden hoppas jag.
Kvällen har jag tillbringat med att sy en läder ficka på ett par tjocka läder chapps åt Cilla. Kul o få använda skomakar maskinen lite. Med lite tur kommer Nylonbanden jag beställt imorron o då jävlar ska det sys ett rejält hundkoppel tänkte jag.
Nä..nu tar jag kväller.. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar