tisdag 25 augusti 2009

Glukosamin,kool tattoo,wp träning & glasögon

Efter Gonzo`s röntgen besked idag så åkte jag till veterinären för att rådfråga lite om ämnet. Blev rekomenderad att börja ge glykosamin som kosttillskott till bebisen. Detta hjälper till att smörja leder och hålla brosken intakt. Som sagt,han har inte ont och kanske aldrig kommer få det men jag tänker göra allt för att förebygga problem. Ska frampå göra en röntgen till hos annan veterinär eller alt en pennhip för att få ett andra utlåtande. =)http://www.djurdoktorn.se/PennHip9579.php
Dagens koolaste tatuering stod min kompis Ola för! Dog lover o psychobilly freak som jag är så slängde jag mig med förtjusning på att nåla dit denna Pitbullfarm logo(psychobilly grupp). Bra val Ola!!! :)
Nu under kvällen så har jag varit ute och WP tränad Gonzen. Han drog som aldrig förr. Goood boy!
Har oxå varit en good boy nu i några dagar och riktigt använt mina glasögon som jag köpte för typ ett år sedan för 5000 riksdaler... Börjar fan på att vänja mig :) OOOPs...insåg just nu i skrivande stund att jag inte har dom på...ok då,almost been a good boy


1 kommentar:

  1. Nice att det finns något förebyggande att ge iaf, klart man gör allt man bara kan :)
    Och dom glasögonen är skitballa! Du borde ha dom jämt!

    SvaraRadera