söndag 23 augusti 2009

Inredning,tattoos & film

Så,då var sovrummet lite omgjort oxå...Svart randiga tapeter med ränderna åt "fel" håll. Lite koolt blev det när tapeten börjar en halv meter in på väggen. Nu kommer det dröja lääääänge tills det att jag tapetserar igen..En hård helg men jag är mkt nöjd med resultatet.

Filmtatueringar...Man ser ofta koola tatueringar på film. Här kommer "Romper stomper" tatueringen till liv på riktigt. För er som inte sett filmen så kan jag rekomendera den. Gillar egentligen inte tribal tatueringar men denna blir ändå ganska rå.

Och när jag ändå skriver om film...Hyr denna!!!! Original titeln är "Curious case of Benjamin Buttons" Ganska lång film,159 min men jag kunde inte slita mig en sekund! Ska inte skriva för mkt om vad den handlar om men den har allt! Humor,action,kärlek,liv,död. En mkt genomtänkt och gripande film som vunnit 3 Oscars,bästa scenografi,bästa visuella effekter,bästa make-up. Borde fan ha vunnit bästa film oxå. En av de bättre filmerna jag sett.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar