tisdag 4 augusti 2009

Full fart!!






















Phu,jobb jobb jobb,de e mkt nu! Ska inte klaga,visst det är tungt ibland men I love it! Måste ju få gnälla lite oxå. Bilderna på vampyr ladyn har kunden själv ritat,koolt kollage som har tagit bortemot 5 timmar att nåla in i huden. Innan jobbet idag satt jag och mixtrade med min gamla Singer skomakarmaskin som jag köpte för en dryg månad sen. Den har krånglat och missat undertråden och jag har svurit många ramsor över den!! Men så fann jag ett tel nr på en påse nålar,tog en rövare och ringde dom. Fick hjälp över telefon om hur man ställer in denna gamla men ruggigt robusta maskin. Nu funkar den klockrent!!!=) Helt otroligt att man kan få telefon support 2009 på en maskin ifrån 1940 talet!! Me so happy och nu ska det sys hundhalsband och selar!! Ska även hjälpa en kär vän att fixa ett par chaps.

Avslutade denna dag med att ta med mig Gonzo till Valbergets utförsbacke på träning..Holy fuck va tungt det var att gå upp över!!! Gonzo fixade det ganska oberörd,värre me mig då...lär att få rejäl träningsvärk i lår o bak imorron...brände ganska hårt i dessa glömda muskler. Backen ser inte brant ut på kortet men ja lovar att de e en rejäl stigning... Och längst upp finns ett mysigt torn....Men det som inte dödar härdar sägs det ju..och gudarna ska veta att jag behöver få lite bättre flås om jag ska orka vasaloppets 9 mil..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar