torsdag 13 augusti 2009

Flytta?? & jävlar va jobbigt me inlines!


Var och kollade på en lägenhet idag...en 3a,precis som den jag har fast på bottenplan och med skog bakom. Lägenheten ligger precis rätt över gårdsplan från min så en eventuell flytt kommer ju bli ganska bekväm,bara o ta möbel för möbel o knalla över =). Funderar på detta pga Gonzos höfter,trappor e jobbiga för alla hundar att gå i och kan jag underlätta för bebisen så kommer jag göra det. Lägenheten hade dock avskyvärda tapeter i alla rum förutom kök o hall. Ska varva Forden ner till Torsby bostäder och förhandla lite med dom när dom öppnar portarna. Går nog bra,kan prata hål i en gråsten om så behövs.... Får jag lyan omtapetserad så tar jag placet.


Tog en premiärtur med inlinesen ikväll..premiären har fått vänta pga det inte finns skydd att köpa i den här delen av världen! Fick beställa på internet. Men idag kom de så nu blev det äntligen dax. Blev en koooort tur..Ont,riktigt sprängde i fötterna! Plattfot(Real kalle anka) e nog inte riktigt kompatibelt me inlines tror jag. Men det går över sägs det. Och fan va jobbiggt det var att staka sig fram! Börjar på allvar att inse att det behövs määääängder med träning inför Vasaloppet. Men kul var det=) Släpper bara spränget i fötterna så kan jag nog bli hooked på denna fysiska aktivitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar